Tema: Re: av resiveris + dvd grotuvas
Autorius: Icetom
Data: 2009-01-27 20:43:16
O kokiame plote planuoji naudoti jas? Koki stiprintuva/CD grotuva prie ju
nusiziurejes?

As tai vis neapsisprendziu: ir filmus megstu ziureti - kaip ir namu kinu
kvepia (Denon AVR-2309 + kokios koloneles), bet noretusi ir muzikos
klausytis (dar is patikusiu variantu - tipiskas Rotel+Focal Chorus 806V
komplektukas). Tai taip ir neapsisprendziu -  I chochitsa, i kolitsa ar kaip
ten sakoma:) O kai kambarys tik 18 m2 :(