Tema: Re: av resiveris + dvd grotuvas
Autorius: AS
Data: 2009-01-27 21:22:32
"Icetom" <kkk@kk.com> wrote in message
news:glnkk4$ii6$1@trimpas.omnitel.net...
>O kokiame plote planuoji naudoti jas? Koki stiprintuva/CD grotuva prie ju
>nusiziurejes?

Beveik nusprendziau imti Myryad Z serijos komplekta prie minetu MA RS6.
Kambarys nera baisiai didelis, kazkur apie 20kv.m. Zinau, kad visa tai
patrauktu ir zymiai didesni plota, bet kiek ziurejau ir bandziau klausyti,
kazkaip man kiti aparatai kiek prasciau skamba. Galima butu imti mazesnes
koloneles, bet mazesnes vel ne tas, o lentyniniu/pastoliniu irgi nenoriu.
Dar liko paklausyti nauja NAD C545 grotuva su c355 stiprintuvu, bet kol kas
neradau kur. Empiriskai man itarimas, kad teks Myryad imti.