Tema: Ats.: Del visatos pradzios.
Autorius: siGis
Data: 2012-02-25 23:21:54
Tai zinoma kad neissprendzia. Zemiau ir rasiau kad ir dasikasus iki
dugno gali islikti tikejimo momentas. Cia gi tik postringavimai.
Nors jeigu Dievui suteiktume savybe panasia kaip geometrijoje aksiomai
galetume ir nebekankinti savo makaules. Na pirstelejo Dievas -
teatleidzia man Dievas - ir tuom viskas pasakyta.

"Rimantas Liubertas"  parašė naujienų

> Gal tai buvo Dievas. Nors jis
> ir tobulas bet ir jam per staigiai pasilenkus galejo issprusti :).
> Tik
> nepagalvokit kad manau jog atsakymus i visus klausimus gausime is
> baznycios.

Nieko neišsprendžia, nes tada kyla klausimas iš kur atsirado Dievas.

ic
--
http://rimantas.com/