Tema: Ats.: Del visatos pradzios.
Autorius: siGis
Data: 2012-02-24 15:01:58
Nereikia pervertinti to ka parasiau. Neatstovauju jokiai is teoriju.
Tai ne mano nosiai :).  Esu tik pakankamai kvailas kad kvarsinu sau
galva del panasiu dalyku. O parasiau tai iki ko pats esu prisikases be
jokiu formuliu ir tik del to, kad zmogus paklause. Klabedami apie
tokius dalykus visuomet turetume  tureti dominuojancia minti apie tai,
kad siuo metu niekas negali tvirtai pasakyti - buvo taip ir niekaip
kitaip. O tos teorijos - gal jos ir neblogai paaiskina stebimus
reiskinius, bet jeigu jas 'nuleistume ant zemes' turetume pripazinti,
kad tai yra nesamones. Cia as apie visokias stygas, keturiasdesimt...
dimensiju, singuliarinius taskus ir didziuosius sprogimus... Nesakau
kad tu teoriju nereikia, bet turiu nuojauta, kad jos evoliucionuodamos
prives prie pakankamai paprasto ir daugumai suprantamo paaiskinimo.

Tesiant postringavimus apie pirstelejima. Gal tai buvo Dievas. Nors
jis ir tobulas bet ir jam per staigiai pasilenkus galejo issprusti :).
Tik nepagalvokit kad manau jog atsakymus i visus klausimus gausime is
baznycios. Nors gali buti kad net ir moksliskai 'dasikasus iki dugno'
kazkoks tikejimo momentelis isliks. Ir tas tikejimo momentelis kaip
tik ir bus erdve pamastymams.

Nu ir kad nebuciau perdaug uzsipultas paaiskinsiu kokiu kontekstu
naudoju savoka Dievas. Moksliniai tyrinejimai, gamtos pazinimas ir yra
Dievo pazinimas ir artejimas prie jo ir i ji.

"Rich"  parašė naujienų news:ji7f2r$qu$1@trimpas.omnitel.net...

Prisilaikant sios nuomones, to pirstelejimo nebuvo (arba jis buvo
niekada). O jeigu jis vis tik buvo, tai kazkoks procesas prie jo
priejo - tai matomai laikas vis tik buvo? ;]
O siaip laiko buvimo arba nebuvimo iki dydziojo sprogimo yra dvi
lygiavertes teorijos, kurios siuo metu nagrinejamos. Kolega, nebijot
taip vienareiksmiskai atstovauti tik viena is siu teoriju? Tai labiau
panasu i akla tikejima (nieko bendro su mokslu). Palikit nors biski
erdves pamastymams :)