Tema: Re: Del visatos pradzios.
Autorius: Vilkas Pilkas
Data: 2012-02-24 16:43:02
Na tai del laiko matau nuomones panasios.
Neturiu ka veikti, tai galvoju toliau.
Turim va pruda su stovinciu vandeniu. Nagrinesim jo pavirsiu.  Sakykim
neveikia jo isorines jegos - pavirsius stiklinis. Ir tik pyst - akmuo
pareina i ta vandeni (turim isorines energijos impulsa, ne esme - vienas
akmuo ar daugiau, nuo to tik bangos pavirsiuje skirtingai plis ir
interferuos). Na ir uzverda veiksmas  - bangos eina nuo centro, pleciasi,
slopsta. Paimam pacios pirmos (nors nebutinai) bangos nuo epicentro (sakykim
ji apskritimo formos ziurint i pruda is virsaus) virsune. Dedam ant jos du
taskus netoli vienas kito. Na ir gaunasi, kad tie taskai, tolstant bangai
nuo epicentro - taip pat tolsta ne tik nuo epicentro, bet ir vienas nuo kito
(didysis sprogimas). O vat paziurejus atidziau matome, kad tame vandens
pavirsiuje buvo daugybe smulkiu sakykime ziedadulkiu ir nuo tu bangu jos
pajudejo aukstyn-zemyn, kairen-desinen, gal kai kurios kazkiek ir pakeite
savo koordinates epicentro atzvilgiu, kai kurios - gal ir ne, nors ir
judejo. Taciau tas ju judejimas - nieko bendro su tasku, lekianciu ant
bangos keteros judejimu neturi.
Tai vat idomiai vedant analogijas tada gaunas - ikrites akmuo (ir jis juk
yra nesuvokiamas to dvimacio pavirsiaus gyventojui, nes yra trimatis)
suteike energijos, kuri pasireiskia skirtingai skirtingiems objektams. Musu
Visatai akmens analogas galetu but kazkoks objektas is aukstesniu matavimu
erdves. Taskai, tolstantys vienas nuo kito ant bangos keteros - materija
(didysis sprogimas). Ziedadulkes - ka as zinau, sugalvokit patys :) Sakykim
tai stygos (cia as apie stygu teorija viena akimi kazka skaites pezu).
Na ir gaunasi, kad va bangos tolsta nuo epicentro, judejimas (tiek bangu,
tiek ziedadulkiu) rimsta, materija issilaksto kazkokioje tai erdveje (prudas
tai juk gali but ir didziuuulis :) )
Ir stai po kazkiek laiko vel turim singuliarini taska (vel idealu vandens
pavirsiu be bangu) ir vel laukiam naujo pirmoko griztancio po pamoku su
akmeniu kiseneje... :) Kiek lauksim - paskaiciuot neimanoma, judejimo juk
jau jokio nebera, tai vat ir kaip matuot (laiko) - nebeliko. Vat jums ir nei
erdves, nei laiko - kol neistars kazkas "tebunie sviesa!" :))