Tema: Re: na, kadangi chia taip tylu:)
Autorius: Mazgiukas
Data: 2009-03-26 21:42:31
mineral rašė:
> Neprieštarauja, nes dabar ir lėktuvai skraido dukart greičiau už šviesą (informaciją prisegu)  :DDD

Bet tai geras. Kokio dydžio yra tas Atlanto vandenynas. Šviesa iš Saulės
iki Žemės keliauja apie 8 minutes. O čia lėktuvo, skrendančio du kartus
greičiau už šviesą, kelionė vertinama trijų valandų matu.
Bet kadangi, kaip žinia Afrika yra toliau nei mėnulis (nes jos iš
Lietuvos nesimato), tai žinoma, kad kita Atlanto pusė yra toliau nei saulė.
Bet iš kitos pusės, jei kalbėtume rimtai, tai parašyta ir tiesos –
šviesa tikrai perlėktų Altantą greičiau nei per tris valandas – net gi
mažiau nei per pusę sekundės. Tai dvigubai didesniu greičiu logiška kitą
krantą pasiekti greičiau nei per tris valandas.