Tema: Re: na, kadangi chia taip tylu:)
Autorius: pUmFiS
Data: 2009-03-21 12:56:56
drisciau nesutikti
O jei informacija perduodama yra kompresuota, nu suzipinta

ir dar didis klausimas del koordinaciu
tarkim toxis su savo aparatu paleidzia spinduli i rytoju, tai kur jis bus?
toxio taikinyje?

manau informacija nieko nesveria. sveria tik jos perdavimo priemones ir
iranga.

kaip manot kiek sveria matomas medis?