Tema: Re: na, kadangi chia taip tylu:)
Autorius: Shell
Data: 2009-03-21 17:27:13
> Shell: Tu teisus del hdd.. tai shtai klausimas ish kitos puses, ar paprastas
> 10base5 kabelis sveria tiek pat neprijungtas prie tinklo, kiek prijungtas ir
> kuriuo keliauja 100megabitu per sekunde? (velgi klausiu, nes net
> neisivaizduoju atsakymo:)

Mano nuomone svers tiek pat, nes kabelyje esanciu daleliu kiekis
informacijos perdavimo metu nesikeicia. Kai vyksta komunikacija,
kabelyje keiciama itampa, kuri vercia judeti elektronus (elektros
srove), taciau kiek elektronu vienam gale iskeliauja, tiek kitame gale
atkeliauja nauju. Bendra suma nekinta. Energijos sanaudos atsiranda
itaise, kuris keicia itampa komunikacijos metu (e.g. tinklo plokste).
Beje, kabelis sudarytas is 2 laidu, vienu srove teka i viena puse, o
kitu ji grizta (closed loop), i.e. informacija perkeliama is vienos
vietos i kita, taciau informacija nesancios daleles - elektronai - juda
abiem kryptimis.
Lazerio atveju, informacijos nesejai - fotonai - juda tik viena
kryptimi. Siuntejas netenka energijos, o gavejas gali ja sugerti
(greiciausiai tik dali energijos).
Is cia darom isvada, kad informacijos perdavimas sveria tiek, kiek
energijos sunaudoja informacija nesancios daleles.

> [...]
> ne tu. tu, kuris dabar skaitai, tu kuris ilipi i ta hipotetine mashina.
> Ilipes i hipotetine mashina uzhgesta, mirshta o atkurtas individas yra
> kazhkas, lygiai toks pats, kaip buvai tu, bet jau ne tu.
> Hm.. kazhkaip labai nesigauna paaishkint:).
> Hm.. zhiurim ish kitos puses. Tu stovi stebuklingoj mashinoj, tave skanuoja.
> bet chia ir baigiasi tavo gyvenimas. tu pats, kazhkokia tavo esybe
> neperskrenda to laiko ar erdves.. tu ir mirshti tam skanuojanchiame aparate.
> Tas, kas gimsta ten, jis nebeesi tu, tai kazhas kito, kas turi absoliuchiai

Hm :)
Del neapibreztumo principo, neimanoma tiksliai nuteleportuoti organizmo
is vienos vietos i kita tokiu budu. Tarkim pirmas aparatas ir sugebes
nuskenuoti organizma, taciau negales tiksliai nustatyti organizmo atomu
poziciju ir judejimo krypciu. Tad rekonstruotas organizmas skirsis (pvz.
kraujas tekes i priesinga puse - tai jau neesi tu, tiesa? :)
Tarkim, kad ir tai ne problema, sakysim organizmas per trumpa laika
sugeba atsistatyti (i.e. sirdis vis tiek nukreipia krauja teisinga
kryptimi... jei ji plaka tokiu pat ritmu, kaip originalaus organizmo :)
Rekonstruotas organizmas bus tobulas originalo klonas, tures ta pacia
atminti ir patirti kaip originalas. Jei priimsim prielaida, kad zmogaus
samone ir esybe sudaro jo smegenu neuro-jungciu kombinacija, tai
rekonstruotas organizmas yra tas pats zmogus. Tiesa, vel gi del
neapibreztumo principo, pirma rekonstruoto zmogaus mintis po
teleportacijos greiciausiai skirsis nuo originalaus organizmo paskutines
minties pries teleportacija.

Shell