Tema: Re: idomus pomidoriukai
Autorius: Mindaugas
Data: 2009-09-03 08:56:04
Zaraza ta pati, jei lapai panasiai atrodo, o pomidorai apeina rudom
kietom dememis ir viskas masiskai pleciasi, vesiu oru pomidoru ar bulviu
stiebai per pora savaiciu pajuoduoja...

Bordo skystis- kontaktinis, kad bent kiek apsaugoti, juo reikia purksti
turbut kas savaite ar dazniau ir tokiu kiekiu, kad ant pomidoru neliktu
nei vieno sauso plotelio, iskaitant lapu apacias.... per daug vargo.

Sisteminio fitoncido po polietilenu man pakako vieno purskimo pamacius
pirmas demeles, kazkur birzeli, tik dabar pirmus kelis apsirgusius lapus
nuskabiau, bet tfu tfu kol kas nesiplecia

Lauke pomidorai neisgyveno - si vasara salta, rukai jau nuo liepos
fitoftora platina, tiesiog nesinorejo tiek purksti, kiek reikejo, ypac
kad pas kaimynus visos bulves rudos...