Tema: Re: idomus pomidoriukai
Autorius: Povilas
Data: 2009-08-31 10:12:52
"CinCas" <pssst_trinti_@xxx.lt> wrote in message
news:h7em3l$h4c$1@trimpas.omnitel.net...
> klausyk, gal galima kulturinius mainus padaryti?
>
> pas mano kaimyne tu purple cherokee uzhderejo, tai gal galima apsikeisti
> butu idomumo vardan?
> nes geltoni mano tai kiaurai geltoni su raudonom priemaisom. idomu butu
> paragauti ir taviskiu.

Galime,jei rasiu kuris dar taip yra spalva pakeites - reik paieskot dezese
kur jie noksta.Is viso siltnamio tik vieninteli krumeli palikau ,nes kitos
veisles nuejo shaibom - pasigavo melynaji puvini.O sito pagailo ir nutariau
paziuret kaip jie noks ant krumo.Vakar buvau sode,tai nepastebejau,kad jie
noktu - kaip buvo zali pries 2 savaites ,taip ir like tokie.
Vakare parasysiu kaip pasiseke.