Tema: Re: idomus pomidoriukai
Autorius: Mindaugas
Data: 2009-09-02 08:45:40
Melynuoju puviniu fitoftora vadinat?
http://www.vaat.lt/index.php?367761088

Jos be chemijos neiveiksi, ir su chemija sunku... geriau rinktis
sisteminius, nes kitais purskiant reikia tiesiog ismaudyti ir ypac daznai
purksti

Blogiausia, kad ja pernesa bet koks rukas, o simet rukas buvo net
birzeli...

O ten apacioje parodyta sauslige dideliu problemu nesudaro, sueda kelis
lapus ar vaisius ir juos nuskynus apstoja