Tema: Re: idomus pomidoriukai
Autorius: CinCas
Data: 2009-08-28 12:04:02
juokdariai.
nepykit, bet tokios emocijos labai prajuokino mane.......

nereikia aklai tiketi, kad viskas kas is amerikos GMO, chemikalai ir pan.
Ten taip pat gyvena zmones kuriems reikia normalaus maisto, normaliu augalu
ir normalaus gyvenimo.

Su Povilu pasidalinau siomis pomidoru seklomis ir labai smagu, kad uzderejo
sie pomidorai. pas mane tokie geltonji neisdygo, o geltoni su oranziniu ir
tamsiai raudonai zali.
grazu ziureti ir labai skanu valgyti. daviau ir kaimynei ir manau kitais
metasi dar daugiau kas tures tokiu pomidoru ir mokliugu kurie kaip spageti
pasidaro juos patroskinus ir pan. idomiu augalu.

pirkau sias seklas tikrai nebelekokias ir kaip daugeli kitu. keliaudamas
stengiuosi parsivezti idomiu darzoviu, prieskoniniu augalu seklu, kad ir
lietuva isliptu truputi is savo sablonisko poziurio, kad tik agurkas,
raudonas pomidoras, petrazole yra darzove, o visa kita yra nesamones arba
genu inzinerija.

jei norite pasiskaityti apie kompanija kuri sias ir kitas seklas pardavineja
prasom: http://www.botanicalinterests.com/about_botanical_interests.php

skaniu pomidoru Povilai ir neklausyk nesamoniu :)