Tema: Re: idomus pomidoriukai
Autorius: CinCas
Data: 2009-08-31 12:04:26
gerai.
na mano "pasiekimai" auginant siuos pomidorus buvo visai prasti. lauke jiems
siemet per daug
dregmes buvo tai lapai nurudavo penkiems is sesiu krumu, tia pat ir vaisiai
gan puvo pasigave kazkoki puvini.
 kaimyne augino siltnamyje tai  pasisekimas daug geresnis, ne vienas
nenurudavo ir nepuvo.
Taciau ilgai noko, bet poto kai pramuse, tai labai daug vienu metu
paraudonavo.
 Lietuviski pomidorai taip pat nekaip jautesi lauke, puvo tiek lapai tiek
vaisiai siemet.