Tema: Re: Kas tas SEO?
Autorius: FX
Data: 2011-03-04 12:55:53
Jo chia jei ant duru uzhrashyta wp_ tu zhinai y kurias duris reikia lauzhtis
o jei yra n+1 duru su skirtingais pavadinimais ir nezhinai kurios yra tos
kuriu tau reikia??? Ar eisi ish eiles pradedamas nuo a_ ir baigdamas bbs
zhino kokio ilgumo uzhvadinimu :D

FX

"Dainius"  wrote in message news:ikqg3i$j3e$1@trimpas.omnitel.net...

Tai todel ir klausiu, kad kazko nesuprantu, googlas sako, kad jei noriu,
kad mano db butu saugesne reiktu naudoti db vartotoju teisiu sistema ir
riboti priejima vartotojams.
Bet saugumo niekada ne perdaug, tik as nematau kaip jis bus padidintas
jei tik pakeisiu lenteles pavadinima. Cia kaip bandyti apsisaugoti nuo
isilauzimo pakeliant spyna 20cm auksciau, ar del to bus sunkiau ja
atrankinti?