Tema: Re: Kas tas SEO?
Autorius: Aras
Data: 2011-03-04 08:34:47
Taigi, suinstaliavau švariai savo svetainę į internetą, viskas veikia. Dabar darausi Child temą twentyten pagrindu, nes tie didžiuliai kodų gabalai mane šiek tiek gąsdina.
Klausimai:
- pashalinti ta eilute kuri byloja apie tai, kokia yra wp versija; ishlupti wp id meta taga - ar pakaks, jeigu aš pakoreguosiu tik child temos header.php? Ar reikia ir pagrindinėje temoje atlikti korektūrą?
- atjungti db errors - dar neieškojau...