Tema: Re: Kas tas SEO?
Autorius: FX
Data: 2011-02-18 15:13:58
"Aras"  wrote in message news:ijlqjh$64a$1@trimpas.omnitel.net...

Ooo, nauji keiksmažodžiai lenda :-)
kodel keiksmazhodzhiai ash tiesiog tave informuoju kaip nuo visokiu
pederastu internetiniu apsisaugoti :D
1) su prefix aišku, pavadinsim įdomiau
stenkis iki triju simboliu prefixa daryti ne didesni
2) su useriu irgi aišku, pasivadinsim įdomiau
pavadines dar pakeisk jo rodoma pavadinima kai pvz rasho kas posto autorius
ir t.t. pvz useris dellnas tai kad rashytu Jessica Simpson pachiam
wordpresse... chia jau ish pachio wordpreso skilties Users pasidarysi...
public name ar kaip ten jis :)
3) va, su tais htaccess tai nelabai aišku, koks turėtų būti jų turinys.
Jeigu ne paslaptis, tai gal gali pasidalinti jų turiniu?
į wp-admin ymesk tiesiog tushchia .htaccess failiuka :) jokiu rewrite rulsu
nereikia tiesiog tushchia, kai kurie buna dar prirasho visokiu burtu allow
deny bet chia nx nx po to buna kad help negaliu prie admin konsoles
prisijungti :D
4) wp eilutė su versija... pasieškosiu, bet jei nesunku, užvesk ant kelio
http://wordpress.org/support/topic/remove-ltmeta-namegenerator-contentwordpress-25-gt
(naudok google!)
5) atjungti db errors - kažkur mačiau lokaliame serveryje - čia kad db
nelogintų klaidų ir nesipūstų?
chia kad peredastai infos ematytu kame klaidos atsiranda ir tu klaidu info
6) išlupti wp id meta tagą - pasieškosiu, bet džiaugsiuosi, jei užvesi ant
kelio
naudok google!
7) bla bla bla - čia jau už pinigus? :-)))
bla bla bla jau ne tokie aktualus, pagrindinius susitvarkyk :D na dar buna
isimeta kai kurie prie wp-login formos koky nors captcha ar perkelia
wp-admin kur nors kitur kad per standartiny www.domenas.com/wp-admin niekur
nenueitum ir t.t. :)
8) chmod - čia, kiek suvokiu, tai failų ir folderių teisės kodiniais
pavadinimais? Lokaliam servery tas, kaip suprantu, neaktualu...
ash kalbu apie instaliacija prieinama visiems ish interneto o ne apie lokalu
pasizhaidima :D

FX