Tema: Re: Kas tas SEO?
Autorius: Aras
Data: 2011-02-18 11:27:02
Dėkui, pradžioj reikia bendro supratimo, kas tas htaccsess, kad suvokčiau ką su juo galima padaryti. O į detales gilinsiuosi vėliau, kai baigsiu gimdyti svetainę lokaliame serveryje.
O gal klystu? Gal jau dabar reikia kažką ten daryti? Esmė ta, kad darbas su WP man yra paprastas, bet saugumo ir populiarinimo dalykų kol kas nenagrinėjau.