Tema: Re: SAMBA DOMENAS
Autorius: Nerijus
Data: 2008-05-19 09:43:13
>     O ash sakau, kad problema tame, kad kompu ir useriu vardai sutampa.
> Tarkime junikse jie nesutampa (vidas vs vidas$), bet samba juos windausu
> domene vaizduoja abu kaip vidas. Nu neturi taip veikt. Kodel veikia
> vidas - neishsivaizduoju. Mano durna galva taip neturi veikt ish
> principo, ir del to neveikia. Kaip gali buti kompo ir vartotojo vardai
> vienodi? Nesamone.
>
>     P. S. Gal ash ir neteisus, gal ten kazkokiu budu ir veikia kazkaip
> per aplinkui, bet kam daryti tokia nesamone? Kodel negalima daryti taip
> [...]

	Ai pac uzhpykes pabandeu. 2003 servas leidzia kurti kompo ir userio
akauntus tuo pachiu vardu. Bet kaip visi puikiai zinome ten vekia jau
pilnas aktive direktory. O sambai iki to dar labai toli. Manau reiktu
tikrinti ant windows NT 4 ar galimas toks dalykas. O vat jau tada butu
galima ziureti kokiu registru setingu windauzuos reikia, kad veiktu
sitoks bajeris.

	N. M.

	Bet klausimas islieka - kam taip daryti?