Tema: Re: SAMBA DOMENAS
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2008-05-08 08:10:11
Labai aciu. Truputi drasiau pasidare.

> kam? Man paprasiau su 'roaming profile'. Windausuose lieka vienas
> vartotojas - admin'as.

Vakar reikejo viena kompiuteri patvarkyti. NOD'as pradejo klykti, kad yra
virusas, kurio anksciau nemate. Pagalvojau, kad uzsivirusavo sistemine
direktorija tik todel, nes dirbo su admin'o teisemis.
Kita priezastis tai sekti, kad nebutu priinstaliuota nelegalios programines
irangos.
Butu ir kitos neesmines priezastys.

> Ai, tiesa, juk neturi 'roaming profile'. Ir dar: geras tonas reikalauja
> kad vartotoj UID nebt panaudojami dar kart.

Neturiu 'roaming profile', nes neturiu apie tai supratimo kaip su juo galima
butu pakeisti vartotojo vartotojo varda islaikant priejima prie visu duomenu
kompiuteryje ir serveryje. Jus minejote apie admin vartotoja. Gal tuo paciu
stiliumi galima butu naudoti user, o prie serverio jungtis tikru vardu? Bet
tada vistiek reiketu serveryje kuistis. Darau prielaida, kad visi vartotojai
turetu buti user'iai, o skirtu juos tik samba pagal 'roaming profile'. Kaip
tada su password'ais. Mano zinios kaip ir apsiriboja tokiame lygyje
http://www.samba.org/samba/docs/man/Samba-Guide/happy.html#id368197 .
Googl'eje esu susidures tik su teiginiais, kad 'roaming profile' geriau
nenaudoti, nes samb'oje su tuo vienas galvos skausmas. Gal apie 'roaming
profile' turite kokiu nors "geru" praktiniu nuorodu, liecianciu mineta
vartotoju valdyma. Buciau labai dekingas.