Tema: Re: SAMBA DOMENAS
Autorius: ejs
Data: 2008-05-10 12:50:28
Vidas Makauskas wrote:
> Zaliam zmogui visi teiginiai autoritetingi kol neisgisti priesingu.
> Pavyzdziui:
> http://forums.xandros.com/viewtopic.php?t=3333
> "(RECOMENDED) If you would like to disable roaming profiles under Windows
> XP - and avoid most of the headaches it (usually) causes"

atkreipk dėmesį į datą ir Samba versiją. be to 'roaming profile' pas
mane tuo metu puikiai dirbo.

> Truputi pasiskaiciau ir supratau (ir vel galiu klysti), kad man "roaming
> profile" nereikalingi. Sama padaryti PDC turedamas tiksla lengviau valdyti
> vartotoju kompiuterius, neidedamas papildomu pastangu.

tuomet tau nereikia Sambos PDC, bet gal reiktų WPKG.

> Man nereikia (?), kad
> isiloginus tam paciam vartotojui skirtinguose kompiuteriuose, jis gautu savo
> aplinka ir duomenis. Atvirksciai - mano ketinimai yra, kad pasikeitus
> kompiuterio vartotojui, visa aplinka kompiuteryje isliktu nepakitusi ir
> kitam darbuotojui.

tada visi log'inasi vienu vartotoju. Tęsti kodėl tai blogai?

> Gautu ankstesnio vartotojui adresuotus laiskus. Tai
> atlieka pasto serveris.

alias'as pašto serveryje? Ar nori skaityti ir išėjusio darbuotojo
privatų paštą?

> Bet kaip padaryti, kad ir toliau dirbtu "user"
> vartotojo direktorijoje nelabai zinau.

nori žinoti išėjusio darbuotojo jE-banko kodus arba mėgiamiausius porno
puslapius?

> Visus kitus poreikius kaip ir galiu tenkinti su .../netlogon/Login.bat.
> Pavyzdziui prijungti laikrodi, diskus...

kas tai yr "prijungti laikrodį"? Ar tamsta mazochistas ir išjungei NTP
sinchronizaciją?

> Noretusi, kad cia galima butu
> nustatyti kai kurias reiksmes pagal nutylejima. Pavyzdziui, kad browseris
> kreiptusi i vidini puslapi. Gal reiketu prideti *.reg failiuku, kurie
> suveiktu kiekvieno pakrovimo metu. Pastarasis budas labai jau negraziai
> atrodo ir nezinau ar "neispus" registru...

Rostoko universitete taip mačiau padaryta - prisijungimo metu gaunamos
registrų reikšmės, Netscape nustatymai, diskai ir tt ir pan.
Prisijungimo laikas kiek pailgėja.

--
  ejs