Tema: Re: SAMBA DOMENAS
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2008-05-13 14:47:08
Vis dar googlinu

> atkreipk dmes  dat ir Samba versij.

Yra ir 2008 metu pasisakymu. Pavyzdziui is
http://www.oregontechsupport.com/samba/
"Roaming profiles are, perhaps, the bane of being a network administrator.
They cause more problems than they solve, slow down the network, are
difficult to predict when not working according to plan, etc."

> tuomet tau nereikia Sambos PDC, bet gal reikt WPKG.

http://www.pcc-services.com/custom_poledit.html
teigiama, kad polisu funkcionalumas yra tik su PDC. Kad palikti tik "polisu"
funkcionaluma, reikia:
Enable both the "Prevent Roaming Profile changes from propagating to the
server" setting and the "Only allow local user profiles" setting.
Tai kaip ir PDC isvengti negaliu. Ir tiek funkcionalumo artimiausiu laiku
man uztektu.

Bet iki tiek as dar neprisikasiau. Kai kompo vardas VIDAS ir loginuosi VIDAS
tai viskas tvarkoje. Bet ankstesneje mano darbovieteje windowsiniame tinkle
kompo vardas buvo MAKAUSKASV, o loginausi v.makauskas. Tai yra kompo ir
logino vardai nesutapo. Noreciau ir cia taip padaryti, bet su SAMBA, kad
kompo vardas butu inventorinis numeris, o loginciausi vardu.

Kad prijungti kompiuteri K001 prie domeno uztenka tureti:
/etc/passwd K001$:x:999:99::/dev/null:/bin/false
Ir smbpasswd K001$:........

Toliau sukuriu
/etc/passwd VIDAS:x:999:99::/dev/null:/bin/false
/etc/shadow VIDAS.........
smbpasswd: VIDAS:......

Jau pradedu galvoti, kad su SAMBA tikslas nepasiekiamas, o googleje ta tema
kaip ir nieko nesugebu rasti. Gal kas nukreiptu mane teisinga linkme