Tema: Re: SAMBA DOMENAS
Autorius: ejs
Data: 2008-05-08 13:39:14
Vidas Makauskas wrote:

> Vakar reikejo viena kompiuteri patvarkyti. NOD'as pradejo klykti, kad yra
> virusas, kurio anksciau nemate. Pagalvojau, kad uzsivirusavo sistemine
> direktorija tik todel, nes dirbo su admin'o teisemis.

nepriklausomai nuo to, yra domenas ar ne, leisti dirbti admin'o teisėmis
yra savižudybė.

> Kita priezastis tai sekti, kad nebutu priinstaliuota nelegalios programines
> irangos.

'Users' grupė negali rašyti į %PROGRAMFILES%, kas eiliniam juzeriui ==
instaliuoti programų

> Neturiu 'roaming profile', nes neturiu apie tai supratimo kaip su juo galima
> butu pakeisti vartotojo vartotojo varda islaikant priejima prie visu duomenu
> kompiuteryje ir serveryje.

šios vietos nesuprantu. Arba poreikiai, švelniai sakant, keisti.

> Jus minejote apie admin vartotoja. Gal tuo paciu
> stiliumi galima butu naudoti user, o prie serverio jungtis tikru vardu? Bet
> tada vistiek reiketu serveryje kuistis. Darau prielaida, kad visi vartotojai
> turetu buti user'iai, o skirtu juos tik samba pagal 'roaming profile'. Kaip
> tada su password'ais.

DC yra daromas tam, kad būtų galima centralizuotai autorizuoti ir
valdyti vartotojus. Kad nereiktų lakstyti paskui Marytę ir kurti jai
vartotojus kiekviename kompe. DC bonus'as - Marytės failai sekioja
paskui ją, kad ir kur ji prisijungtų.

> Mano zinios kaip ir apsiriboja tokiame lygyje
> http://www.samba.org/samba/docs/man/Samba-Guide/happy.html#id368197 .
> Googl'eje esu susidures tik su teiginiais, kad 'roaming profile' geriau
> nenaudoti, nes samb'oje su tuo vienas galvos skausmas.

šaltinius į sceną.
Samba kaip DC naudoju nuo tada, kai tas pasidarė įmanoma. Ir patikėk, su
profiliais niekada neturėjau didelių problemų (bent jau ko neišspręstų
`rm -fR ~dumbuser/Profile`).

> Gal apie 'roaming
> profile' turite kokiu nors "geru" praktiniu nuorodu, liecianciu mineta
> vartotoju valdyma. Buciau labai dekingas.

Kad nėra ką rekomenduoti. 'It just works'. Tik reiktų atjungti visą
'Local settings' tampymą tinklu pirmyn-atgal.

Vat kaip organizuoti failų mainus, reikia galvoti ir modeliuoti.
Galima sužaisti su 'valid users', 'force group'. Galima viską grubiai
chown'init iš crontab'o. Priklauso nuo poreikių.

--
  ejs