Tema: Re: Panasonic TX-49DX600E vs LG 49UH603V
Autorius: Toto
Data: 2017-06-06 10:11:07
Mistika. Pastačiau pas tėvus. Ir ką? Rodo tuos .mov iš kompo be jokiu
konvertavimų.
Skirtumai: stacionarus ir laptop, bet abu Win10.
Su stacionariu (kai nerodė mov) naudojau File Sharing, nes per DLNA rodė
visai tuščius aplankalus.
Su laptop (kai rodo mov) naudoju DLNA. Didžiausias trūkumas kaip ir
dingo :) Tik logikos nepagaunu.
Liko dar su TV Anywhere išsiaiškinti. Kažkas su registracijom ten neina.