Tema: Re: Panasonic TX-49DX600E vs LG 49UH603V
Autorius: Icetom
Data: 2017-05-30 14:20:08
> pradzioj ziurejom kazkoki fullhd star wars treileri (1080/25 manyciau),
> tai tose vietose kur lektuvai skraido ant ds630 dar dar, bet ant dx600 tai
> muilas visiskas,

Labai keista, nes abu modeliai turi tikrai kokybišką apdorojimą judesyje,
taip vadinamą BMR IFC. Nebent pačių ekranų 100 Hz vs 50 Hz įtaka pasireiškė.
P.s. kas čia per holivudinio kino filmo 1080p25:/?

> buvo rodoma lrt hd laida su gydytoju ir ta jo sukuosena eziuku ir
> atspindziai nuo akiniu labai labai gerai parode, kuris telikas rodo
> padoriai, kuris - ne. lrt hd man kaip rimtesnis atskaitos taskas.

Panasonic telikuose pagal nutylėjimą būna įjungtas 16:9 overscan. Ar jis
buvo išjungtas žiūrint FHD/1080i50 turinį? Visi Panasonic 4K modeliai
naudoja papildomą-atskirą išdidinimo procesorių, tad visada stebėsiuosi, kai
sakys, kad prastas detalumas išdidinto vaizdo iki UHD raiškos. Negaliu
garantuoti tik dėl taip vadinamos PAL moduliacijos 2:2 palaikymo, nes neteko
patestuoti namuose DX/EX modelių.

Papildomai: DX600 - 2016 m. modelis, o UH603 - 2017 m. modelis.

Bet svarbiausia, kad radote, kas atitiko jūsų poreikius ir džiugina.