Tema: Re: Panasonic TX-49DX600E vs LG 49UH603V
Autorius: Toto
Data: 2017-06-04 16:30:45
> O kitų gamintojų telikai ar palaiko per USB pajungtą fotiką? Turinio
> peržiūrai omenyje turite? Tiesiog niekada nebandžiau taip, tai ir klausiu.

Aš nzn, pagalvojau, kad kaip kompas turi per USB matyti. Neturiu fotiko
HDMI kabelio.

> Papildomai: Panasonic telikai mato kompo aplankalus (file sharing).
> Rekomenduoju išbandyti
> http://av.jpn.support.panasonic.com/support/global/cs/tv/network/netfs/index.html

File sharing naudoju, viskas ok, bet per jį kompe esančių .mov failų vis
tiek nemato. Kaip pašarinti kompo vaizdą į TV? Tik per HDMI kabelį? Per
tinklą neina?
Taip pat nepilnai veikia TV Remote 2 app telefone. Pagal aprašymą jame
turėtų būti TV Anywhere, bet app,e tokio meniu visai nėra. Varnelės TV
sudėtos.