Tema: Re: Panasonic TX-49DX600E vs LG 49UH603V
Autorius: Sniegas
Data: 2017-05-30 22:04:14
Aš juk sakiau, kad tuoj prasidės. Ši grupė realiai turi vadintis
omnitel.panasonic.plazma. Pabandyk pasakyti, kad yra už panasonic geresnių
televizorių ir tave kaip mat užbalados.

"fenix@h"  parašė naujienų news:ogj4q6$eu$1@trimpas.omnitel.net...

2017.05.30 09:42, Lawrence Jamieson rašė:

> tokio režimo nėra nei Panasonic'e, nei LG. Panasiuje yra Dynamic,
> Normal, Cinema, True Cinema ir Gaming. LG tiksliai nepamenu, bet ten
> "Standard" irgi nėra.
> Visokius triukšmų šalinimus, vaizdų "gerinimus" ir panašią beleberda
> išjungęs buvai?

> Ir kas tas "visas kitas"?

prasideda. rezimai butent tokie, kaip ir tavo nurodyti buvo, tikrai ne
dynamic.
pradzioj ziurejom kazkoki fullhd star wars treileri (1080/25 manyciau),
tai tose vietose kur lektuvai skraido ant ds630 dar dar, bet ant dx600
tai muilas visiskas, lg 69x rode uz ds630 siek tiek geriau. buvo rodoma
lrt hd laida su gydytoju ir ta jo sukuosena eziuku ir atspindziai nuo
akiniu labai labai gerai parode, kuris telikas rodo padoriai, kuris -
ne. lrt hd man kaip rimtesnis atskaitos taskas. tada pazaidem su mpeg
triuksmu mazinimu.

gincas beprasmis, nes kaip suprantu bus meginanciu irodyt, kad panasonic
tikrai yra geriau. man - px, nes pasikliauju savo akimis.