Tema: Re: Panasonic TX-49DX600E vs LG 49UH603V
Autorius: fenix@h
Data: 2017-05-30 17:26:54
2017.05.30 14:20, Icetom rašė:

> Labai keista, nes abu modeliai turi tikrai kokybišką apdorojimą
> judesyje, taip vadinamą BMR IFC. Nebent pačių ekranų 100 Hz vs 50 Hz
> įtaka pasireiškė. P.s. kas čia per holivudinio kino filmo 1080p25:/?

bala zino. tas pats filmukas rode prastai. ant lg jis rode geriau,
ispudziai tokie, kaip aprasiau, zinoma - subjektyvus. i vaizdo
nustatymus ir sub-nustatymus nekreipiau demesio, cia ne mano sritis.

> Panasonic telikuose pagal nutylėjimą būna įjungtas 16:9 overscan. Ar jis
> buvo išjungtas žiūrint FHD/1080i50 turinį? Visi Panasonic 4K modeliai
> naudoja papildomą-atskirą išdidinimo procesorių, tad visada stebėsiuosi,
> kai sakys, kad prastas detalumas išdidinto vaizdo iki UHD raiškos.
> Negaliu garantuoti tik dėl taip vadinamos PAL moduliacijos 2:2
> palaikymo, nes neteko patestuoti namuose DX/EX modelių.

cia aukstoji materija. jeigu per visus nustatymus ieti, tai bet kuriam
telikui tai uzimtu bent pora dienu suradimas kazkokio padoraus
nustatymo, bent jau man tiek uztruko su dviem uh6400.

> Papildomai: DX600 - 2016 m. modelis, o UH603 - 2017 m. modelis.
>
> Bet svarbiausia, kad radote, kas atitiko jūsų poreikius ir džiugina.

del LG: UH603 vs UH610 - ar yra skirtumu ar ne?