Tema: Re: Tarpkontinentinis su 1.5 metu vaiku
Autorius: Audrius
Data: 2017-12-22 20:35:26
Man beda su plysusiu ausies bugneliu nutiko 13m amziaus. Elektrenu mariose
buvo tiltas, kurio gale vandens gylis sieke 15 metru. Su pora tokiu paciu
"proto bokstu" susilazinom - kas per trumpesni laika nuners i dugna.
Sugalvojau "gudru" plana - atsinesiau 20-25kg sverusi akmeni ir su juo
neriau nuo laipteliu. Dugno nepasiekiau, mazdaug 12m gylyje stiprus ir
staigus ausies skausmas priverte atsisakyt sumanymo ir kilti i virsu.
Iskilus net ir kaukeje buvo truputis kraujo - isbego per nosi. Zverisko
skausmo nejutau (palyginti jau turejau su kuo), diegliuojantis truko gal 2
dienas. Iki pat dabar esu itin jautrus slegio pokyciams, lektuve visalaik
"prasipuciu" leidimosi fazeje. Vandenyje gi jauciu nemalonu slegio pojuti
kas ~3m gilejant. Pakanka netgi didesniu greiciu automobiliu nuo kalno
nusileist ar Vilniaus TV bokste liftu - ausis uzgula.
Si antradieni apturejau 3 valandas trukusia chirurgine invazija (jau trecia
savo gyvenime) - tiek po operacijos, tiek "ant kitos dienos" nuskausminamuju
neprasiau, pagrieziau truputi dantim ir tiek. Siuo ir ankstesniais atvejais
chirurgai ir anesteziologai sake - turiu aukstesni, nei vidutinis, skausmo
barjera.