Tema: Re: Tarpkontinentinis su 1.5 metu vaiku
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-12-13 15:39:36
Turiu. Su papinukais nebuvo minciu nei i kavines/restoranus grustis, nei
i keliones lektuvu. Nes nu realiai - nx uzpisinet aplinkinius? Paaugo
iki samoningo piliecio - super, galima eit kur nori. Realiai tai buvo
nuo ~4 metu amziaus, kai nei paciam galva skauda, nei pries zmones geda,
nei atsiprasinet ko nors reikia.