Tema: Re: Tarpkontinentinis su 1.5 metu vaiku
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-12-13 16:02:44
Del restoranu - ok, su tam tikromis islygomis.

Del kelioniu - jei tevai emesi visu imanomu priemoniu, mano problemos, kad
man tukdo vaiko verkimas. Ir tavo problemos, jeigu mano vaikas trukdo tau -
zinojai kur skrendi. Per metus turiu apie 80 skrydziu - jei vaikai kazkada
tai ir trukde, tai tik del debilu tevu, bet tai ne priezstis viska
apibendrinti.

"Nevkurse"  wrote in message news:p0rbob$1jr$1@trimpas.omnitel.net...

Galima niekur neit tuos 4 metus, galima aukle nusisamdyt, galima namie
su draugais pasedet, galima seneliam palikt, arba krikstateviam kai jau
vaiksto/kalba, galima susigalvot dar n sprendimu. Nu arba paprasciausia
- uzpisinet aplinkinius vaizduojant superteti/supermama ir piktintis
kaip jie svetimo goblino klykimo nepriima uz dievo dovana.