Tema: Re: Tarpkontinentinis su 1.5 metu vaiku
Autorius: Edo
Data: 2017-12-15 14:45:31
Nemaciau, gal ir buvo jau atsakymas. Ar jau esat bande trumpesni skrydi su mazium?

Pas mane ne super aktyviste, skrydzio metu elgesi gerai. Pamiegojo kazkiek. Bet pvz. oro uoste skandaliuka sukele, kai pries pat skrydi pamate kazkoki automobiliuka ar kitokia jai idomia atrakcija. Net ir su ramiu vaiku buvo veiklos. Jei bandet jau trumpesnius skrydzius ir viskas gerai buvo tai galit ir dabar bandyt su persedimu varyt. Daugiau judesio vaikui, nors kelione prailgsta.

Siaip as pats gerai toleruoju svetimus vaikus kai vienas skraidau. Turiu geras ausines su triuksmo slopinimu. Bet is savo patirties galiu pasakyti, kad jei galima neskristi su mazu pypliu tai geriau ir neskristi. Cia eina kalba apie kokius Tailandus ir pan. Nebent is vis keiti gyvenimo buda ir skrendi porai menesiu bent jau, tada galima ir pakentet/padirbet 12 h vaika linksminant. Bet tevai PRIVALO nepavargt uzsiiminedami su savo vaiku viso skrydzio metu ir po jo.

E.

--
Free News Reader
http://put.hk