Tema: Re: Tarpkontinentinis su 1.5 metu vaiku
Autorius: Audrius
Data: 2017-12-15 11:55:27
Butent.
Neveltui vis didesni populiaruma igauna restoranai, viesbuciai,
deklaruojantys savo taisyklese, kad iejimas/apsistojimas galimas asmenims,
sulaukusiems pilnu 16 ar 18 metu.
Net ir tolerantiski europieciai, matomai, neapsikente klykianciu "gyvenimo
ziedu". O paslaugas teikiantys padare korekcijas ir panasu, kad nesiskundzia
"adults only" veiklos modeliu.