Tema: Re: kroatija
Autorius: BigM
Data: 2010-03-10 14:47:17
Dedu didelį '+'

Mes buvome irgi Kroatijoje, berods 2004 artai 2005 metais.

Viskas ok, kainos alaus nepatiko, kiek pamenu, kai pas mus buvo ~4Lt
bokalas, pas juos 7-8 Lt :) Tik paskui išgelbėjo akcija, kai perkant alaus
bokalą, duoda ledų porciją - nu mes su draugu alų pliumpėm, o antros pusės
ledų atsivalgė :D

Dar ką pabrėžčiau, mes pvz. paplūdimyje buvom vos 1-2 dienas, t.y. relax'as
tarp tolimesnių išvykų. Todėl drįsčiau teigti, kad viskas priklauso nuo
susiplanavimo ir lūkesčių. Jei planas atitinka tavo lūkesčius, kelionė
tiesiog negali nepasisekti. Aš buvau suplanavęs, kad per 2 sav. mes palietėm
Čekiją (tarpinė nakvynė su trumpu kelių objektų apžiūėjimu), paskui 1 sav.
Kroatijoje (plitvica, fish-picknik, dubrovnik ir kelios kitos vietos), o
paskui dar ketvertas dienų Slovakijos Tatruose paropinėt. Kelionę prisimenam
su nostalgija ir manoji vis aikčioja prisiminusi ir bent dar vieną kartą
norėtų grįžti tenais būtinai.

Beje, turiu kažkur kelionės dienoraštį. Jei domina, galėčiau paieškot ir
persiųst.