Tema: Re: kroatija
Autorius: Marius L.
Data: 2010-03-09 17:00:34
cia pries desimt metu gal tokie zenklai buvo. Na as issukau is kelio, labai
idomu buvo pamatyti tas vietas, kur turistai nevaziuoja. Na jo, idomiai
atrodo minu miskas. Bet jie nesenai po karo atsigavo, o as nusukau tiesiai
per miska :))

Keliu pagal papludimius nemaciau, viskas tikrai man pasirode normaliai ir be
priekaistu. Galvos ant bordiuru ir kalnu oziais nebuvome.
Kazkaip idomu skaityti tokius kategoriskus komentarus su tokiais idomiais
minusais :)) Gal ponai ne ten vaziavot? Ne tame kaime sustojot? Ne toj
sankryzoj pasukot? Kiekvienoj saly yra surudijes zenklas ir apleistas
papludimys, jei ji turi jura :)))

Zodziu smulkiai, su kainomis ir dienorasciais info cia:
http://blogas.olalakeliones.lt/straipsnis/rec_271

--
www.olalakeliones.lt