Tema: Re: kroatija
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-10 09:29:32

"eSSas" <trach@tibid.ax> parašė naujienų
news:hn612j$6kv$1@trimpas.omnitel.net...

> Reikejo vaziuot keliu salia Bosnijos sienos, butum minu zenklu ir
> issaudytu kaimu prisiziurejes. Ir uztrukes trumpiau :-)
>
> S.

Nelabai gaudausi be zemelapio po akim exJugoslavijos geopolitiniame
zemelapyje, bet kazkur viduje krebzda nuojauta, kad Bosnija gali buti siek
tiek i kita puse nei as vaziavau ana karta. Man visa laika is desines buvo
Slovenija.

P.S. Tuo metu vienam sunui buvo tik 1-i metai, tai jo neememe i kelione, o
pasiememe tik vyresni. Zmonos mama kai suzinojo i kur ruosiames vaziuoti,
pusiau juokais pareikalavo eiti i notarine ir parasyti testamentus :)