Tema: Re: kroatija
Autorius: toots
Data: 2010-03-09 10:17:25
mano pastebejimai:
maistas nepigus, tiek baruose tiek patiems gaminant, mesa ir pieno produktai
brangus, vaisiai ir darzoves irgi, pvz rugpjuti arbuzu kaina supermarkete
buvo kaip Lietuvoj (kaip ne keista).
Mokami keliai brangus. Lietuviu pamegta Makarska sezono metu ziauriai
uzkista, nors tiek ten ir tos Makarskos - galima sakyti viena gatve palei
jura. Papludimiai mazi, dideliu papludimiu nera, daug kur miesteliuose
kelias eina ~10m nuo juros o zmones galvas susideje vos ne ant bordiuru.
Tarp miestu yra nuosaliu vietu bet arba nera kur masina det arba reikia
ropstis zemyn akmenim kaip kalnu oziams. Del nuomos pigumo abejociau, nera
jinai tokia pigi, jei nori arciau juros ir ne belekokioj vietoj ir ne
belekokioj skylej.
Pliusai - geras oras, grazi ir silta jura, grazus krastovaizdis palei jura
(nuo Zadar zemyn) vis dar yra nuosaliu vietu, pvz labai rekomenduociau
Peljesac pusiasali su savo mazais miestukais.Gali uzmest aki cia
http://www.orebic-tours.hr/lang_uk/accommodation.asp yra paieska su kainom.
Galima rast tinkamu variantu praktiskai ant kranto ir su terasa/balkonu vos
ne virs vandens. Nuo ten netoli iki Dubrovniko pasokt dienai.

Lyginant su kitom salim: buvau Kroatijoj ir kelis kart Ispanijoj. Balsuoju
uz Ispanija nors Adrijos jura man grazesne.
Visumoj - viena karta i Kroatija nuvaziuot butina, ypac jei tai pirma
kelione prie siltos juros.