Tema: Re: del biometriniu pasu
Autorius: Anonymous
Data: 2009-02-04 14:23:15
"Jonas Jonaitis" <jonas.jonaitis@jonava.lt> wrote in message news:gmc0ce$vu3$1@trimpas.omnitel.net...

> Linai, tu painioji du dalykus: ataką prieš konkretų asmenį ir ataką prieš masę žmonių.
>
> Vienas dalykas yra konkretus tavo dukros pasas ir duomenų panaudojimas prieš tave, kitas dalykas yra sąrašas ir atvaizdai žmonių, kurie dažnai lankosi aukso dirbinių parduoduvėje ar banko saugykloje. Sutik, yra skirtumas. Aš čia galėčiau paskelbti savo kreditinės kortelės numerį ir 99,0% tikimybė, kad mano pinigai liktų saugūs. Bet tas nereiškia, kad nėra nusikaltimų susijusių su kreditinėmis kortelėmis.

Gal dar paaiškinsit kaip visa tai susiję su biometriniais pasais? Vienintelis scenarijus, kurį galiu įsivazduoti tai stovėti su kažkokia prabangia įranga prie oro uosto durų ir skanuoti pasus, skrendančių į Turkiją/Egiptą ilsėtis. Per dieną gal kokį cielą 100 duomenų pavyktų surinkti (su sąlyga kad nieks nepasidomės kas vyksta). Ir ką paskui su tais duomenim veikti?