Tema: Re: del biometriniu pasu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-04 11:14:42

> konkrecius technologinius sprendimus galima slepti - kartais tai turi
> prasme. bet pats saugumo organizavimo procesas turi buti skaidrus: kas
> nustate kokia info turi buti toje mikroschemoje? kokiu pagrindu? kas ir
> kaip tures galimybe prie jos prieiti? kas sprendzia kokios ir kokio lygio
> saugos priemones turi buti igyvendintos? kaip isbandytas tu priemoniu
> efektyvumas? jeigu i visus klausimus atsakymas - "nesakysime, nes mes
> geriau zinome", tai toks ten ir saugumas..

IMHO i kai kuriuos tu klausimu atsakymus galima gauti. O 99.9 proc.
diskusiju, kurios vyksta siuo klausimu - elementarios suokalbiu teorijos.
Visi zino kokie tie pasai lievi  ir visi afigieni hakeriai. Nors kai
pasiulai tokiam specui nulauzti mano PC su jau tokia nesaugia OS, kazkodel
visi dingsta i krumus. Na netikiu ash, kad mano dukros pasa gali kas nors
realiai,o ne teoriskai nuskaityti, o tuo labiau panaudoti tikslams pries
mane. Jei vienintelis argumentas pries tai - "tu nieko nerauki, lochas ir
nieko nesupranti" ir pasintimas skaityti kazkokias teorijas gugleje - mane
tokia situacija tenkina.