Tema: Re: del biometriniu pasu
Autorius: shmikis
Data: 2009-02-04 12:05:33
beje apie tai, kad i pasus rasomi pirstu antspaudai, nei zodzio nei asmens
dokumentu israsymo centro puslapyje, nei dokumentu technologines apsaugos
tarnyboje. jeigu pavyktu uzmatyti koki dokumenta, teises akta, reglamenta
ar bet koki oficialu popieriu kuriame butu aiskiai pasakyta bent tai kas
irasyta i tuos pasus ir tai jau buti zingsnis i prieki.