Tema: Re: del biometriniu pasu
Autorius: shmikis
Data: 2009-02-04 11:07:26
siuo atveju slepiama ir nuo to kieno turtas (informacija) saugoma. tavo
pateiktu pavydziu butu slepiama nuo uzsakovo - nesakysime kas ir kaip tavo
patalpas saugo, kad kazkur nenuteketu info.

tuo labiau, kad pasu atveju, saugojimu situ duomenu suinteresuoti tik tu
pasu savininkai. pasu leidejams nebera jokio intereso saugoti kazkaip
geriau ar deti maziau tos info. jie savo darba padare - ju paprase
iklijuoti i pasa mikroshema jie iklijavo. o kaip ten bus veliau nebe
gamintoju problema.

konkrecius technologinius sprendimus galima slepti - kartais tai turi
prasme. bet pats saugumo organizavimo procesas turi buti skaidrus: kas
nustate kokia info turi buti toje mikroschemoje? kokiu pagrindu? kas ir
kaip tures galimybe prie jos prieiti? kas sprendzia kokios ir kokio lygio
saugos priemones turi buti igyvendintos? kaip isbandytas tu priemoniu
efektyvumas? jeigu i visus klausimus atsakymas - "nesakysime, nes mes
geriau zinome", tai toks ten ir saugumas..