Tema: Re: Kelione automobiliu i Irana - ataskaita
Autorius: Vytas
Data: 2009-11-03 15:31:31
On Tue, 3 Nov 2009 14:22:51 +0200, "Edo" <zhalez_no_spam@gmail.com>
wrote:

>Na, Irakas jau man per daug ekstremalu butu.

Kalba eina apie Irako Kurdistana - ten absoliuciai saugu, jie isduoda
savo vizas. Amerikieciu ir arabu ten nera - tik kurdai :-)

>Bet ziurinejau draugu
>nuotraukas is pietryciu Turkijos, Tigro upes aukstupio. Ispudinga. Nors
>krastas skurdus ir pati upe atrodo stipriai paveikta zmogaus veiklos... Tai
>va galvoju, kad reiketu gal kada prisiruost po neturistine Turkija, nes
>tikrai labai verta demesio salis. Nors tarp kitko ir Turkijos kurdu regionai
>nesaugiais labai laikomi :-) Tik kad kuras ten nenormaliai brangus. Reiketu
>gal visuomeniniu transportu daugiau naudotis :-)

Turkijos kurdistanas buvo nesaugus pries kelis metus, turistam rajonai
apie Ararata buvo uzdaryti. Veliau su PKK paliaubos sudarytos ir apie
jokius incidentus negirdeti. Siaip vietos ten labai idomios. Dar
nesusidelioje marsruto - galvoju apie "gruziniskus Turkijos slenius" +
Kapadokija ir Iraka, arba patraukti per Turkija i Sirija - Jordanija.

Kuras ten 1.5 karto brangesnis kaip pas mus, bet jei neplanuoji
tukstancius km ratais sukti tai pora baku didesne kaina ipatingos
reiksmes keliones biudzetui neturi. Vienur sutaupai, kitur brangiau
sumoki. Siaip po Turkija turetu buti gan paprasta su nuomota masina
keliauti.

>O kodel prie juros negalima? Apie Kaspija kalbate?

I Alamut, Assasinu tvirtoves kalnuose reikia kilti nuo Qazvin puses.
Is aprasymu taip ir neissiaiskinau ar jau padare trukstama
pravaziavima kad butu galima nusileisti i siures-rytine puse, prie
kaspijos kad nereiktu grizti tuo paciu keliu :-)
*Vytas*