Tema: Re: Kelione automobiliu i Irana - ataskaita
Autorius: Edo
Data: 2009-11-03 08:08:33
Nuolat uzmesdavau i tavo bloga viena aki. Pats ten buvau dar pries
prezidento rinkimus, bet siauriniai regionai neaplankyti liko. Dar noretusi
pvz, kad ir i tu asasinu tvirtoviu griuvesius aki uzmest. Kodel jos tokios
neprieinamos ilga laika atrode. Tai visai yra planu dar vienai kelionei po
tuos krastus. Tik idomu, kaip ten su Irano vizomis is Armenijos jeigu
vaziuojant... Girdejau, kad kazkokia supaprastinta tvarka, bet kaip labai
supaprastinta liko neaisku :-))

E.