Tema: Re: Kelione automobiliu i Irana - ataskaita
Autorius: Vytas
Data: 2009-10-29 15:07:55
On Thu, 29 Oct 2009 14:02:55 +0200, "untanas" <some@one.lt> wrote:

>Labas, Vytai,
>
>1000 USD cia i abus galus keltas tiek kainuoja ?
>Kodel keletes keltu ? Ne paprasciau apvaziuoti jura ? Nes jeigu bardakas
>ten, tai manau ir laiko prasme gautusi daug geriau apvaziuoti aplink ..
>Tiesiog idomu kodel butent toks pasirinkimas .. Nes domina ir mane marsrutas
>i ta regiona (Kaukaza) su savo auto ..

Sausuma yra du marsrutai: per Rusija i Azerbajdzana. is ten i Gruzija.
Bet cia Rusijos viza, kysiai, vaziavimas per Cecenija ir pan.
malonumai. Beje, kiek zinau dabar Ruzijos-Azerbajdzano siena ne NVS
pilieciams (t.y. mums uzdaryta)

Kitas variantas vaziuoti per Turkija. Iki Stambulo apie 2300km, nuo
Stambulo iki Batumi dar apie 1300. Irgi 5 dienos "mynimo" gausis,
stipriai pavargsi ir su kempingais/benzinu/maistu kainuos irgi
nepigiai. Pirmyn-atgal 10 dienu atostogu autostradom lekti kazkaip man
siaip sau.

O cia tik 1300km iki Odesos, poto pliazinies prie juros (beje, puikus
papludimiai salia Odesos), vaikstai po Odesa ir lauki kada atplauks
keltas. Gal jis kartais ir laiku isplaukia, as plaukiau 2 kartus ir
abu kartus po pora paru velavo. Na ir nervu reikia tureti su
ukrainieciu muitine ir pasienieciais, Iljicevske pilni debilai.

900 - 1000USD  4 zmonem + masina cia i viena puse. Kajute su langu,
normalus maitinimas. Geri aluti ir poilsiauji.

2007 pirmos keliones i Gruzija metu plaukeme kruiziniu keltu (Juznaja
Palmira) is Odesos i Stambula, poto vaziavome iki Gruzijos. Sis
isplaukia laiku, kruva baru ir restoranu, show. Pasienieciai irgi
idiotai, bet labiau civilizuoti negu Iljicevske.

Problema kad bilietus i Greisvalda (Iljicevsk-Poti) reikia uzsakineti
kazkur vasari, poto ju nebuna. "Gyvoj eilej" furos laukia 2-3 savaites
arba moki $$$. I Stambula nusipirkti bilietu problemu nebuvo. Kainas
ir tvarkarascius galima rasti ukrferri tinklapyje

Dar kazkoks surudijes bulgaru keltas plaukioja is Iljicevsko i Poti,
ji maciau bet speju kad jis dar neregulesnis kaip Greisvaldas.

Cia praeitu (2008) metu informacija, gal kas ir pasikeite.

Tiesa, dar galima plaukti is Soci i Trobzon (Turkija), bet tas
panasiai iseis kaip Greisvaldas, tik salygos ten zymiai blogesnes

*Vytas*