Tema: Re: Kelione automobiliu i Irana - ataskaita
Autorius: Vytas
Data: 2009-11-03 10:55:18
On Tue, 3 Nov 2009 08:08:31 +0200, "Edo" <zhalez_no_spam@gmail.com>
wrote:

>Nuolat uzmesdavau i tavo bloga viena aki. Pats ten buvau dar pries
>prezidento rinkimus, bet siauriniai regionai neaplankyti liko. Dar noretusi
>pvz, kad ir i tu asasinu tvirtoviu griuvesius aki uzmest. Kodel jos tokios
>neprieinamos ilga laika atrode. Tai visai yra planu dar vienai kelionei po
>tuos krastus. Tik idomu, kaip ten su Irano vizomis is Armenijos jeigu
>vaziuojant... Girdejau, kad kazkokia supaprastinta tvarka, bet kaip labai
>supaprastinta liko neaisku :-))

Asasinu tvirtoves pradzioje as ir planavau aplankyti. Poto pasiskaitem
atsiliepimus ir paziurejom nuotraukas - is esmes ten nieko neliko ir
isbraukem :-) Taip ir liko neaisku ar galima nusileisti prie juros, i
rytus...

Siaip man giliausia ispudi paliko Taht-e-Suleiman. Sunku papasakoti,
bet nerealus jausmas. Jei dar vaziuociau daugiau laiko skirciau Irano
Kurdistano. Labai fantastiskos vietos, mums ta atnesta smelio audra
reikalus sugadino ir tai, kad laiko truko. Gidas mums tvirtino kad
muitine nedirba nuo ketvirtadienio pietu ir penktadieni, tai irgi
reikejo taikytis.

Kiek domejausi yra kazkokia supaprastinta Irano tranzitine viza
vaziuojant is Azerbajdzano i Nachicevane. Is Armenijos neziurejau...

Bet siaip Irano viza pigi, paprasciausia ja butu pasidaryti. Tiesa,
pagal lonely planet atsiliepimus nuo birzelio 20 labai pasunkejo vizu
gavimas.

Dabar kai laabi pabrango Azerbajdzano vizos paprasciausias sausumos
marsrutas yra per Turkija ir per Armenija. Armenai ant sienos duoda
tranzitine viza berods 3 dienoms.

Jei kokiu 4-6 zmoniu kompanija susidarytu tai butu protinga samdytis
Hossseina su savo minivenu. Iseitu apie 100 euru parai. Tiesa, nuo
Kurdistano jis mus labai atkalbinejo - atseit nesaugu...

Sekanciais metais galvoju i Irako Kurdistana pavaziuoti....

*Vytas*