Tema: Re: Kelione automobiliu i Irana - ataskaita
Autorius: Edo
Data: 2009-11-03 14:22:52
Na, Irakas jau man per daug ekstremalu butu. Bet ziurinejau draugu
nuotraukas is pietryciu Turkijos, Tigro upes aukstupio. Ispudinga. Nors
krastas skurdus ir pati upe atrodo stipriai paveikta zmogaus veiklos... Tai
va galvoju, kad reiketu gal kada prisiruost po neturistine Turkija, nes
tikrai labai verta demesio salis. Nors tarp kitko ir Turkijos kurdu regionai
nesaugiais labai laikomi :-) Tik kad kuras ten nenormaliai brangus. Reiketu
gal visuomeniniu transportu daugiau naudotis :-)

O kodel prie juros negalima? Apie Kaspija kalbate? Mes tai aisku keliavom ne
automobiliu, del laiko trukumo daug skraidem salies viduje ir rinkomes
daugiau klasikinius marsrutus. Juru irgi neaplankem, bet dykumos buvo
pakankamai :-))

E.