Tema: Re: Dažyvė?
Autorius: Romas Z.
Data: 2011-11-16 00:10:14
Matai, forumuose pasakymas "pagūglink" jau prilygsta siuntimui ant trijų
raidžių. Nekeista, kad Rūta susidirgino.

"ShowmanaZ"  wrote in message news:j9kc71$rle$1@trimpas.omnitel.net...

galbūt čia tik man, o gal čia tik vieša erdvė, bet moterį pripažįstančią
kažką tai matau jaučiu pirmą kartą, nors pradžia buvo kuriama ginčui, bet
pabaiga nedviprasmiškas pgeranoriškas pripažinimas, ačiū tau :) Visad malonu
bendraut su žmonėm katrie diskutuot moka :)