Tema: Re: Dažyvė?
Autorius: Ruta
Data: 2011-11-11 16:55:35
Am 11.11.2011 12:28, schrieb bzik:
> 1. nuo interneto atsiradimo paieskos sistemos yra norma. Google naudoju paskutini desimtmeti, nors atskirais atvejais traukiu kitas. Iki interneto sekmingai tarnavo enciklopedijos
Matai, paieškos sistemomis naudotis moku, ir netgi drįsčiau teigti, gana
sėkmingai. Todėl puikiai žinau jų naudą - bet taip pat ir trūkumus.
Būtent dėl to šį kartą paklausiau čia - na ir šiek tiek susinervinau dėl
tokių atsakymų... Be reikalo, žinoma :)))

> 2.naudoju, nes tai aiskia prekiu kategorija apibrezianti savoka

Gal žinai, kaip angliškai arba vokiškai? Ar beicavimo priemonės čia
visgi įeina, ar ne?