Tema: Re: Issiskyrimas
Autorius: Dex
Data: 2009-09-20 12:00:02
IMHO, svarbiausia "belenkam" suvokti, kad viskas baigta. Ir taskas. Ir
jokie jo veiksmai jos atzvilgiu to nepakeis, nebent tik jam bus nuo to
lengviau, kad nueis, pasukaus, paniekins, pazemins, iskaudins ar pan. :)
Jei turi neatsakytu klausimu - valio, pirmyn, reik eiti aiskintis. Bet
jei klausimu nera, reik deti taska ir nustoti tiketis, kad ji kazkada gris.

Dex