Tema: Re: Issiskyrimas
Autorius: Ness
Data: 2009-09-09 11:26:13
ech jaunyste priminei :)) nevisai taip pat ,bet panasiai. Nestumsiu daryk
taip ar anaip, bet darydamas "scenas" tik prisidarysi nauju dalyku kuriu
galbut paskui gailetumeis ir beje jos akyse tikrai nepakiltum. Kiek supratau
ji zino kaip kas, ir to uztenka. Vargu ar artimoje ateityje ji pasikeis, gal
nebent geriau ismoks slapukauti. As tai paziureciau kaip i gyvenimo pamoka.
Su laiku praeis ir veliau kiek kitaip i viska ziuresi.
Su kita bandyciau kazkaip delikaciai issiaiskinti jos poziuri i tai, kol dar
nevelu ;)