Tema: Re: Issiskyrimas
Autorius: ALORA
Data: 2009-09-20 11:10:21
aš nežinau, kokias funkcijas atlieka jėzus kristus, mano gyvenime jis
nefunkcionalus. ir čia ne joks ne dėsnis. ir čia ne mano išgalvotas
patarimas. Klausiantysis būtent to ir klausė, ar jam tai daryti, reiškia,
JAM toks poreikis irgi yra. Aš žinau, kad daryti taip, kaip norisi, iš esmės
yra teisinga, nes tai yra reakcija, kylanti iš nešališko situacijos
išjautimo ir nieks iš šalies geriau čia nepatars. Kitiems gal tokio poreikio
ir nėra, gal jie geri krikščionys ir tokiu atveju atkiša kitą žandą ir po to
visą likusį gyvenimą turi moralinę teisę vaidinti aukas, gimusius iš aukšto,
orius ir kitokius psichinius ligonius:)

Bet jeigu toks noras yra, reiškia, taškas nepadėtas, istorija nesibaigė ir,
mano galva, reikia taip elgtis, kaip norisi, o ne mąstyti, ką pasakys
"žmonės". Aš nesigilinu į tai, ką būtent nori belekas daryti, čia jau jo
reikalas, kurioj ten jam vietoj tai skauda. Nežinau, ar reikia ten kažką
atiminėti - kur kiši atėmęs. Ir būtinai atsikratyti visko, kas dar liko,
susiję su ja, galvoj ir taip liks pakankamai nuosėdų. O dėl veiksmų - aš
pvz., pasakyčiau, kad laikau tai jos uždarbiu už sekso paslaugas. galbūt
netgi pasakyčiau, kad jaučiuosi permokėjęs, bet tiek to :) Manau, po tokio
najiezdo mergina išsikrautų savo abydas. Arba liktų oriai vaidinti aukos ir
"nenusižeminusios" :) Bet kuriuo atveju, jeigu ji turi nors kiek savigarbos,
ji tų daiktų ir taip daugiau nebenaudos po tokio pareiškimo. O jei neturi,
tai taip jai ir reikia, ir tam kakaliui, kuris ją dabar perėmė. Na, bet aš
tik bjauri mergaitė, galbūt geri berniukai tokiu atveju turėtų elgtis
kitaip.